Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΑΡΙΑΣ ΘΕΛΕΡΙΤΗ, ΒΟΥΛΕΥΤΡΙΑΣ ΣΥΡΙΖΑ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Από τα βάθη της καρδιάς μου, αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω τις Κορίνθιες και τους Κορίνθιους πολίτες που εμπιστεύτηκαν και εξέλεξαν τον ΣΥΡΙΖΑ στην πρώτη θέση με ποσοστό 36,8% στην Κορινθία, στέλνοντας για πρώτη φορά στα κοινοβουλευτικά χρονικά 1 αριστερή βουλεύτρια και 2 αριστερούς βουλευτές στο Κοινοβούλιο.
Ευχαριστώ θερμά όλες και όλους τους συμπολίτες που μου έδωσαν απλόχερα την στήριξή τους, με ενθάρρυναν και με τίμησαν με την ψήφο τους δίνοντάς μου την ευκαιρία να τους εκπροσωπήσω στη Βουλή των Ελλήνων. Δεσμεύομαι ότι θα τιμήσω στο ακέραιο αυτήν την εμπιστοσύνη, παραμένοντας ο εαυτός μου και χωρίς να υποχωρήσω στο ελάχιστο από τις αξίες μου, θα αγωνιστώ με όλες μου τις δυνάμεις για ένα καλύτερο αύριο της Κορινθίας και της πατρίδας μας.

Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω προσωπικά όλες τις συνυποψήφιες και τους συνυποψηφίους μου στον ΣΥΡΙΖΑ για τη δύσκολη μάχη που δώσαμε, με ήθος, αξιοπρέπεια και σοβαρότητα. Είναι τιμή μου που μοιράστηκα μαζί τους τόσα συναισθήματα, και που μαζί με τους εκατοντάδες συντρόφους, συναγωνιστές και πολύτιμους φίλους αγωνιστήκαμε για να φέρουμε το αυτονόητο στον τόπο μας και σ’ όλη τη χώρα: παραγωγική ανασυγκρότηση και ανάπτυξη, συμμετοχή, διαβούλευση με τους πολίτες, χρηστή διοίκηση και διαφάνεια, βασισμένες στις αξίες της ελευθερίας, της ισότητας, της αλληλεγγύης, της δικαιοσύνης και της δημοκρατίας.

Από σήμερα δεν υπάρχουν νικητές και ηττημένοι. Η ανθρωπιστική κρίση και τα προβλήματα που δημιούργησαν η λιτότητα και οι ακραίες νεοφιλελεύθερες πολιτικές, δεν μπορούν να περιμένουν. ΟΛΕΣ και ΟΛΟΙ μαζί ενώνουμε τις δυνάμεις μας για να δώσουμε δύναμη και περιεχόμενο στην ΕΛΠΙΔΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου