Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2014

Γ. Αναματερός: Γιατί δεν θα πάει στην κυβερνητική φιέστα της ΝΕΡΙΤ


Ανάρτηση του Γεωργίου Αναματερού στο fb, που αναδημοσιεύουμε ως έχει: Ἀγαπητὲ Ilan Solomon, σᾶς εὐχαριστῶ γιὰ τὴν τιμὴ ποὺ μοῦ κάνατε νὰ μὲ συμπεριλάβετε στὴν λίστα τῶν προσκεκλημένων γιὰ τὴν ἀποψινὴ JAM session τοῦ Τρίτου Προγράμματος τῆς ΝΕΡΙΤ, μαζὶ μὲ μουσικοὺς ποὺ θαυμάζω πολύ, ἀλλὰ ἀκόμη καὶ νὰ μὴν συνέχιζα νὰ πιστεύω ὅτι ἡ ΕΡΤ (παρὰ τὰ ὅσα τρωτά της, ποὺ τὰ ξέραμε πάνω κάτω ὅλοι) ἔκλεισε κατὰ τρόπον πραξικοπηματικό, θὰ ἦταν -ἔτσι πιστεύω- δεῖγμα μὴ σοβαρότητος ἐκ μέρους μου νὰ ἐμφανισθῶ σὲ ἐκπομπὴ τῆς ΝΕΡΙΤ (ἀκόμη καὶ σὲ μιὰ τόσο ποιοτικὴ σὰν τὴν δική σας), ὕστερα ἀπὸ τὴν περσινή μου παρουσία στὸν προαύλιο χῶρο τῆς ΕΡΤ.

Μὲ ἐκτίμησι, Anamateur..

ΥΓ1: Δὲν παριστάνω τὸν ἐπαΐοντα σὲ θέματα πολιτικῆς, εἶναι ἀρκετὰ πιθανὸν νὰ εἶναι ἀρκετὰ ἁπλοϊκὴ ἡ προσέγγισίς μου, ἀλλὰ αὐτὴ εἶναι.

ΥΓ2: Ἀγαπητοί μου φίλοι, δὲν θὰ ἤθελα νὰ φανῇ ὅτι παίρνω τὸν ἑαυτό μου ὑπερβολικῶς στὰ σοβαρὰ ἢ ὅτι τὸ παίζω ἐπαναστάτης γιὰ νὰ τὸ παίξω ἐπαναστάτης. Τὴν "βαρύγδουπή" μου δήλωσι σᾶς ὁμολογῶ ὅτι δὲν θὰ τὴν ἔκανα, ἂν δὲν ἔκανε τὴν εὐγενική του χειρονομία ὁ Ilan νὰ μὲ προσθέσῃ στὴν λίστα του ἐχθές.

Ἤθελα νὰ ξεκαθαρίσω ποιὰ εἶναι ἡ στάσις μου, χωρὶς νὰ κατηγορῶ γιὰ τὴν δική του στάσι ἕναν παραγωγὸ τῆς jazz ποὺ ὑπηρετεῖ τόσο πιστὰ τὴν μουσικὴ τέχνη ποὺ ἀγαπᾶ μιὰ ζωὴ καὶ κάποιους φίλους μουσικοὺς ποὺ προφανῶς δὲν ἀσχολοῦνται μὲ τὴν συγκεκριμένη τέχνη γιὰ ἄλλον λόγο παρὰ ἐπειδὴ εἶναι "τρελλοὶ" γι' αὐτήν.

Νὰ προσθέσω ὅτι κι ἐγὼ ἂν ἤμουν ἀπολύτως ἰδεαλιστής, ὅπως θὰ δίδω τὴν ἐντύπωσι σὲ μερικοὺς φίλους ὅτι εἶμαι, θὰ ἔπρεπε τὸ καλοκαίρι νὰ παρακολουθῶ τὸ ἀγαπημένο μου μουντιὰλ ἀπὸ κάποιο ξένο κανάλι κι ὄχι ἀπ' τὴν ΝΕΡΙΤ... Εἶναι ἀρκετὰ λεπτὸ τὸ ζήτημα ποὺ μᾶς διχάζει - σὲ αὐτὸ πάντως ἔχει μᾶλλον ἐπιτύχει τὸν στόχο της ἡ παροῦσα συγκυβέρνησις.


http://www.ertopen.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου